خانم‌ها در دوران قاعدگی شیره انگور بخورند

قاعدگی

خانم‌ها در دوران قاعدگی شیره انگور بخورند

سلامانه :  متخصص طب سنتی درباره مدیریت غذا در طب سنتی و از نظر ابن سینا گفت: «ما باید برای حفظ سلامتی‌مان، غذایی که می‌خوریم را مدیریت بکنیم.. گندم و جو به عنوان غذای انسان‌ها معرفی می‌شود. جو، برای افراد گرم‌مزاج، خوراک بسیار خوبی است ولی افراد سرد مزاج با خوردن آن دچار نفخ خواهند شد.»

قاعدگی

به گزارش پایگاه خبری سلامانه، رییس مرکز تحقیقات کارآزمایی بالینی طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شاهد افزود: «اگر ما بدانیم که باید چه چیزی بخوریم و چه چیزی نخوریم، می‌توانیم سلامت خود را بهتر مدیریت بکنیم. مثلاً ایران، دومین کشور صادرکننده انگور در دنیا است اما کمتر کسی می‌داند که مصرف شیره انگور، می‌تواند درمان خوبی برای افسردگی و ضعف‌های قاعدگی باشد و باعث وزن گرفتن بچه‌های لاغر و ضعیف بشود.»
دکتر محسن ناصری تأکید کرد که خانم‌ها می‌توانند در دوران قاعدگی، روزی 3 تا 4 وعده، مقداری شیره انگور را در آب حل و مصرف بکنند. «غذای ما انسان‌ها باید به غذای چهارپایان، نزدیک‌تر باشد تا به غذای حیوانات درنده. یعنی ما باید بیشتر، سبزی‌های مختلف را مصرف بکنیم تا انواع گوشت‌ها را.» به گفته دکتر ناصری، بقراط می‌گوید: ‌«مردمی که غذای وحوش را می‌خورند، بیمار می‌شوند. ما به آن‌ها غذای طیور می‌خورانیم و درمانشان می‌کنیم.»
  برای مطالعه مقالات بیشتر>>>> اینجا را کلیک کنید.
 

دیدگاه‌ها

توجه: تجویز و تعیین دوز دارو به عهده پزشک می باشد. سوالات در این خصوص انتشار و پاسخ داده نخواهد شد.
"مصرف خودسرانه دارو عوارض و آسیب‌هایی جدی دارد لطفا از مصرف خودسرانه دارو بپرهیزید"

افزودن دیدگاه جدید